Home   Noutati   Despre noi   Produse   Parteneri   Contact
E-mail
Password
Signup
ANVELOPE CAMION
TURISM, 4X4
ā€œCā€-uri, AGRICOLE
INDUSTRIALE
Contactati-ne la:

0749 221 208
vanzari@vagoma.ro

Noutati

Prima anvelopa de camion cu dublu grad A de la Goodyear prezentata la IAA

Prima anvelopa de camion cu dublu grad A de la Goodyear prezentata la IAA

 

Goodyear prezinta la IAA conceptul primei anvelope de camion din categoria AA

Noua anvelopa a fost dezvoltata pentru a respecta cele mai inalte standarde in ceea ce priveste eficienta consumului de carburant si aderenta pe carosabil umed, impuse de noua schema de etichetare UE, potrivit comunicatului transmis publicatiei Autostiri.ro

Pe 19 septembrie 2012, Goodyear a anuntat disponibilitatea apropiata pe piata de profil a primei sale anvelope pentru camioane etichetata AA. Un prim concept al anvelopei este expus la standul B22 din Hala 12 in cadrul Salonului International pentru Vehicule Comerciale IAA 2012 desfasurat la Hanovra, in Germania, pentru a ilustra progresul inregistrat la anvelopa AA. In acest moment aceasta anvelopa se afla inca in faza de dezvoltare si trece prin teste suplimentare menite sa asigure atingerea ambitioaselor teluri impuse de echipa de ingineri Goodyear.

Dezvoltarea unei anvelopa AA reprezinta un salt tehnologic major, oferind anvelope care obtin clasificarea A atat in sectorul aderentei pe umed, cat si in privinta eficientei consumului de carburant – asa cum au fost definite de reglementarile europene pentru etichetarea anvelopelor, care vor deveni obligatorii de la 1 noiembrie a.c..

Eticheta europeana pentru anvelope are un design similar cu etichetele pentru eficienta energetica deja existente (cum ar fi cele pentru aparatele electrocasnice), A fiind cea mai performanta anvelopa in categoria sa si G cea mai putin performanta (n.r. – Clasa G va fi afisata pe eticheta dar nu va fi utilizata pentru anvelopele de camion.

Cea mai mica clasa pentru anvelopele de camion va fi F.). Eticheta va oferi informatii importante clientilor in trei categorii de performanta: eficienta consumului de carburant, aderenta pe carosabil umed si zgomotul exterior la rulare.

 

Anvelopa concept utilizeaza tehnologii brevetate si dezvoltate de Goodyear

Anvelopa concept utilizeaza tehnologii brevetate si dezvoltate de Goodyear in cadrul Centrului pentru Inovare din Luxemburg. Printre ele se numara dezvoltarea unei noi tehnologii a materialului compozit, o structura imbunatatita a benzii de rulare si un proces de fabricare adaptat. Anvelopa concept expusa la Hanovra are dimensiunea 385/55R22.5.

In acest stadiu, Goodyear a decis sa nu faca public designul benzii de rulare. Se stie, insa, ca modelul abordeaza un design creativ al benzii de rulare, evidentiind performanta anvelopei cu ajutorul a doua pictograme: o pompa de benzina pe o parte si un nor cu ploaie pe cealalta parte, ambele acompaniate de cate o litera “A”.

“Suntem mandri sa anuntam apropiata lansare a primei anvelope Goodyear pentru camioane de tip AA” a declarat Henk Van Tuyl, Director Departament Tehnologia Anvelopelor pentru Anvelope Comerciale la Goodyear EMEA.

Comerciale la Goodyear EMEA. “Noua anvelopa este un progres tehnologic major, care va livra niveluri imbunatatite de performanta in ceea ce priveste aderenta pe carosabil umed si eficienta consumului de carburant pentru flotele din Europa. Pentru a da un exemplu concret, diferenta dintre un set complet de anvelope cu grad A si unul cu grad F poate reduce consumul de carburant cu pana la 15%, ceea ce reprezinta in jur de 7000 pe an (n.r. – Calculul are la baza teste facute de Centrul pentru Inovare Goodyear din Luxembourg , in 2012 si pleaca de la urmatoarele estimate: consumul mediu de carburant al unui vehicul 32.3l/100km → 323l/1000km → potentiale economii 14.7% = 47.5l mai putin carburant consumat la 1000 km → costul carburantului 1.50 EUR/litru = 71.25 EUR/1000km → 100,000 km/an = 7,125 EUR economii/an.).

In ceea ce priveste aderenta pe carosabil umed, in cazul unei franari complete, diferenta dintre anvelopele A si cele F ar putea fi exprimata in distante de frinare cu 30% mai scurte. Aceasta inseamna, pentru un camion obisnuit care ruleaza cu 80 km/h, o distanta de franare cu pana la 25 m mai scurta. (n.r. – Calculul ia in calcul un camion standard, cu semi-remorca la o sarcina de operare de 40 de tone GTW.
LHT II dimensiunile 385/55R22.5 si 435/50R19.5)”

Anvelopele clasa A nu sunt ceva nou pentru Goodyear. Anvelopa Goodyear LHT II pentru trailer este cotata cu clasa A conform noii etichete UE pentru anvelope in doua din dimensiunile sale , si este pe piata inca din 2010.

In prezent, in jur de 50% din anvelopele de camion marca Goodyear si Dunlop au C/C sau mai bine, ceea ce este o dovada impresionanta a caracteristicilor deosebite ale produselor premium marca Goodyear. Asociatia Industriei Germane de Cauciuc descrie anvelopele care sunt inscrise in clasa de eficienta C/C si peste ca fiind foarte bune, iar anvelopele cu A/C – A/A si C/A – A/A ca fiind anvelope extraordinare de inalta calitate.


Transport curier rapid

Pentru autoturisme - 5 ron.

Pentru light truck (C-uri) si 4x4 - 7 ron.

Preturile pentru transport sunt valabile pentru minim 2 bucati.

Pentru o singura bucata costul este de 20 ron.

Pentru anvelopele de camion de 17.5" - 25 ron.

Pentru anvelopele de camion de 19.5" - 35 ron.

Pentru anvelopele de camion de 22.5" - 40 ron.

Preturile includ tva.
Aceste tarife sunt valabile doar pentru localitatile in care Fan Courier are puncte de lucru.